Dom za odrasle osobe Orehovica pokrenuo je postupak nabave za izradu i ugradnju drvenih vrata, evidencijski broj nabave JNR 40/25 te Vam upućujemo ovaj Poziv za dostavu ponude.
Sukladno članku 12. stavku 1. i članku 15. Zakona o javnoj nabavi („NN“ 120/16. i „NN“ 114/22.) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manju od 26.540,00 eura bez PDV-a za robu i usluge odnosno 66.360,00 eura bez PDV-a za radove, naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
- OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave: IZRADA I UGRADNJA DRVENIH VRATA – izrada, nabava, doprema, sukladno troškovniku iz ovog Poziva
Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 66.000,00 €
- UVJETI NABAVE
Ovaj postupak nabave uključuje: Naručitelj nema planirana sredstva u svom Financijskom planu za predmetne nabave te je dužan uputiti obrazloženi pisani zahtjev nadležnom Ministarstvu o potrebi nabave. Ako Ministarstvo ocijeni nabavu opravdanom te ako su za predmetnu nabavu rezervirana sredstva u Financijskom planu Ministarstva, Ministarstvo dostavlja suglasnost za sklapanje ugovora. Ako Ministarstvo uskrati suglasnost Naručitelj je obvezan poništiti postupak nabave.
Naručitelj temeljem članka 51. Zakona o javnoj nabavi („NN“ 120/16. i „NN“ 114/22.), rezervira pravo sudjelovanja u postupcima javne nabave zaštitnim radionicama, gospodarskim subjektima čiji je osnovni cilj društvena i profesionalna integracija osoba s invaliditetom, gospodarskim subjektima čiji je osnovni cilj društvena i profesionalna integracija osoba u nepovoljnom položaju odnosno određuje za takve ugovore da se izvršavaju u kontekstu zaštićenih programa zapošljavanja.
U slučaju rezerviranja prava na sudjelovanje ponuditelji moraju imati najmanje 51% zaposlenih osoba u tim radionicama, gospodarskim subjektima ili programima predstavljaju radnici koji su osobe s invaliditetom ili radnici u nepovoljnom položaju.
Rok izvršenja: U sklopljenom Ugovoru po završenoj nabavi odnosno dobivenoj suglasnosti nadležnog Ministarstva biti će definirani rokovi početka izrade i ugradnje drvenih vrata
Rok valjanosti ponude: 90 dana od dana otvaranja ponuda
Mjesto izvršenja: Dom za odrasle osobe Orehovica
Augusta Šenoe 2, 40322 Orehovica
Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana primitka valjanog e – računa poslužitelj Fina Zagreb iz riznice Državnog proračuna
Cijena ponude: U cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja. Cijenu ponude potrebno je prikazati redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a te cijena ponude sa PDV-om.
Kriterij odabira ponude: najniža cijena
Dokazi sposobnosti :
- Ponuditelj mora dokazati da udovoljava uvjetima upisom u odgovarajući registar, potvrdom nadležnog tijela ili na drugi prikladan način da ima najmanje 51 % zaposlenih osoba u radionicama, gospodarskim subjektima ili programima u kojima su osobe s invaliditetom ili radnici u nepovoljnom položaju.
Pravna i poslovna sposobnost / upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar / ne smije biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave;
- Potvrda Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave
Ponuditelj može dostaviti neovjerenu presliku.
Naručitelj može prije sklapanja Ugovora od odabranog ponuditelja zatražiti izvornik ili ovjerenu presliku priloženog dokaza sposobnosti.
Iskazano stanje duga za javna davanja za koji evidenciju vodi Porezna uprava predstavlja razlog isključenja ponude.
- SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponudbeni list
Troškovnik
Dokazi sposobnosti
- NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku a koje je potrebno popuniti u cijelosti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.
Rok za dostavu ponude: 24. 02. 2025. godine do 10,00 sati.
Način dostave ponude: na e-mail poštu: dom-orehovica@socskrb.hr
Otvaranje ponuda održati će se nakon isteka roka za dostavu ponuda u prostorijama naručitelja.
Otvaranje ponuda nije javno.
- OSTALO
Pisanu obavijest o rezultatima nabave naručitelj će dostaviti ponuditeljima u roku 3 dana od dana zaprimljene suglasnosti nadležnog Ministarstva za odobrenje nabave, na e-mail adresu ponuditelja.
KLASA: 406-01/25-03/5
URBROJ: 2109-112-04/1-25-2
Orehovica, 14. veljače 2025.
Ravnateljica:
Melita Horvat mag.act.soc.
POZIV-izrada i ugradnja drvenih vrata (pdf)
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE – vrata (docx)
TROSKOVNIK VRATA (xlsx)
OBRAZAC PONUDBENOG LISTA – vrata (docx)